Skip to content

Cara Mudah Dapat Duit Google Adsense

March 6, 2015

Duit Google Adsense

Manusia terbaik akan berusaha mahu berubah. Berubah ke arah semakin kaya, berjaya & penderma. Tak boleh duduk menanti takdir je. Duit mesti dicari, rezeki mesti digali. Salah satu cara paling menguntungkan buat duit online adalah buat duit dalam USD. Komisen dari USD apabila ditukar ke dalam RM, akan menjadi 3 – 4 kali ganda LEBIH BANYAK.

Teknik Cara Mudah Dapat Duit Google Adsense ini, walaupun anda tak ada skill menjual,langsung TAK MUSTAHIL nak buat duit USD. Disamping itu, teknik ini:-

  • Bukan skim cepat kaya.
  • Cuma perlu tahu download dan upload.
  • Guna laptop atau komputer je.
  • Tak perlu jumpa pelanggan.

 

“SYUKUR sangat! Senang je kan?”

Kenapa saya kata begitu?
Sebabnya salah seorang kenalan saya, saudara Rashvin sudi membantu anda jana wang dalam USD. Student beliau pun dah berjaya buat puluhan hingga ratusan dollar. Kalau dah terbukti berjaya, kenapa anda pula tak boleh berjaya? Jika anda sedia fokus dan serius buat duit USD, saya sangat-sangat cadangkan saudara Rashvin. Ramai dah berpuas hati dengan bimbingan step by step beliau.

Sebenarnya, saya dulu pun tak percaya dengan program buat duit online ni. Tapi setelah saya sendiri melihat bagaimana rakan saya, Rashvin berjaya buat US$ 1,500 hanya dengan Youtube, saya akhirnya membuka mata saya. Tak sangka masih ada rakyat Malaysia boleh jana wang online USD begini. Rupa-rupanya betullah kisah budak berusia 8 tahun dari luar negara yang berjaya hasilkan jutaan dollar dalam masa beberapa tahun sahaja – hanya dengan memanfaatkan Duit Google Adsense dari Youtube!

Youtube sebenarnya memang menyediakan ruang pengiklanan. Jadi mana-mana syarikat besar yang nak beriklan, mereka perlu bayar kepada DUA pihak:-

Pertama, mereka kena bayar Youtube. Kedua, sebahagian duit mereka akan masuk ke akaun pemilik akaun Youtube. Siapa pemilik akaun Youtube?

Kitalah! 🙂

Macam mana nak pastikan kita menjadi salah seorang yang menerima cek atau komisen terus ke akaun bank anda dari Youtube? Yang itu, anda kena belajar melalui Teknik Cara Mudah Dapat Duit Google Adsense ini.

Tapi, saya tak sarankan anda belajar dari ebook panduan. Sebab saya sendiri lihat ramai tersungkur GAGAL tak dapat buat duit dek ebook yang terlalu TEORI. Oleh itu, saya sangat-sangat sarankan anda belajar melalui ‘personal coaching’. Jika anda tanya kenapa saudara Rashvin tidak menjual ebook, jawapannya adalah:

Ebook TIDAK membantu rakyat Malaysia buat duit. Ramai pembeli akan terkapai-kapai tanpa bimbingan.

Buat apa beli ebook jika ianya ebook ‘teori semata’ atau ianya teknik buat duit yang susah nak diikut? Cara Mudah Dapat Duit Google Adsense ni lagi MUDAH. Oleh sebab itulah, beliau menyediakan sesi ‘personal coaching’ hanya kepada mereka yang benar-benar SERIUS buat duit dalam USD dengan Youtube.

‘Personal coaching Duit Google Adsense’ tu camne?

Begini. Anda akan dibimbing secara peribadi, anda boleh tanya apa saja kepada sifu anda, anda dibantu dari A hingga Z dan anda buat duit USD sebijik macam yang saudara Rashvin berjaya buat. Jadi anda tidak akan membuat kesilapan-kesilapan seperti ini (sila tonton video di bawah).

 

Tapi AWAS!

Teknik buat duit Youtube ini bukan untuk mereka yang nak goyang kaki tunggu duit. Anda masih perlu berusaha. Tapi usaha yang ‘smart’ la. BUKAN work had, tapi ‘work smart’.

  1. TAK Perlu Cari Orang.
  2. TAK Perlu Jual Barang.
  3. TAK Perlu Join MLM / Skim Cepat Miskin.

Yang perlu, adalah kesungguhan. Anak murid beliau dah ramai berjaya buat puluhan dollar sebulan. Nah ini testimoni-testimoni dari student beliau…

Anda bila lagi?

 

KLIK SINI UNTUK BELAJAR CARA MUDAH DAPAT DUIT GOOGLE ADSENSE

Credit to: http://www.tarmizi.my/cara-mudah-dapat-duit-google-adsense.html

From → Uncategorized

Comments are closed.